Wizerunek ponad wiedzą specjalistyczną. Tak w skrócie możemy zestawić kluczowe cechy dobrego dewelopera. W budowaniu wizerunku firmy ponad wiedzę fachową (rzecz jasna nieocenioną) dewelopera stawiamy coś w typie wymagań „miękkich”.

mieszkanie na sprzedaż
Autor: Bill Wilson
Źródło: http://www.flickr.com

Bezcennym narzędziem do weryfikacji dewelopera jest sprawdzenie jego doświadczenia i rekomendacji klientów. Tak, liczy się przede wszystkim marketing, a konkretnej wizerunek. Czyli kwestie dobrego wykańczania mieszkania Rzeszów, czy np. nowi lokatorzy osiedli będą zadowoleni z budowy w dłuższej perspektywie czasowej. Szeroko pojmowane zaufanie nie odnosi się tutaj jedynie do naturalnych instynktów. Przebieg prac budowlano-organizacyjnych może wyjść perfekcyjnie, w atmosferze obustronnej współpracy i zadowolenia stron, a na przykład kolejne miesiące ujawnią słabe punkty konstrukcji.

Nie jesteśmy lekkomyślni w sprawach inwestycji mieszkaniowych – zaledwie co dwudziesty mieszkaniec -inwestor umiałby wybrać dewelopera bez weryfikacji doświadczenia z budowy i referencji. Sprawy ocen od klientów, ilości przeprowadzonych pomyślnie projektów wiążą się z zaufaniem, kluczowym narzędziem (zobacz frez faba) marketingowym. Niemal co drugi Polak decydujący się na budowę przez dewelopera wybierze te oferty i przekazy reklamowe, które przyciągają przez referencje pełne zaufania i pomyślnie zrealizowanych inwestycji. Jeden na trzech chce, by deweloper Rzeszów był przede wszystkim uczciwy i wykonywał swój zawód z zachowaniem zasadetyki.

Tym czym oferty deweloperskie różnią się na tle innych reklamujących się sektorów, jest faktyczny brak odniesień do celebrytów i autorytetów. To co spotykamy najczęściej w przypadku reklam auta, elektroniki, lekarstw praktycznie nie istnieje przy pośrednictwie mieszkaniowym.

mieszkanie od dewelopera
Autor: University of Exeter
Źródło: http://www.flickr.com

Zamiast używać w reklamie głosu i prezencji znanego aktora, mówcy, czy polityka deweloper Rzeszów preferuje zdanie mieszkańca, któremu to wykończył dom. Liczy się w tym nie tylko klient bezpośredni. Jedno negatywne zdanie członka rodziny, przyjaciela rodziny może okazać się rysą na referencjach, która może ciągnąć się przez lata wykonywania tej profesji.

Naprawdę podoba Ci się ten temat? Bardzo nas to cieszy. Więc zapraszamy do nowych newsów – po prostu kliknij w link do www (https://pompy24.pl/).

A wybór mieszkań tylko przez opinię, w przypadku pośredników mieszkaniowych jest wyjątkowo nieznaczne, wynosi około jeden procent.