Wizerunek ponad wiedzą specjalistyczną. Tak w skrócie możemy zestawić kluczowe cechy dobrego dewelopera. W budowaniu wizerunku firmy ponad wiedzę fachową (rzecz jasna nieocenioną) dewelopera stawiamy coś w typie wymagań „miękkich”.

mieszkanie na sprzedaż
Autor: Bill Wilson
Źródło: http://www.flickr.com

Bezcennym narzędziem do weryfikacji dewelopera jest sprawdzenie jego doświadczenia i rekomendacji klientów. Tak, liczy się przede wszystkim marketing, a konkretnej wizerunek. Czyli kwestie dobrego wykańczania mieszkania Rzeszów, czy np. nowi lokatorzy osiedli będą zadowoleni z budowy w dłuższej perspektywie czasowej. Szeroko pojmowane zaufanie nie odnosi się tutaj jedynie do naturalnych instynktów. Przebieg prac budowlano-organizacyjnych może wyjść perfekcyjnie, w atmosferze obustronnej współpracy i zadowolenia stron, a na przykład kolejne miesiące ujawnią słabe punkty konstrukcji.

Nie jesteśmy lekkomyślni w sprawach inwestycji mieszkaniowych – zaledwie co dwudziesty mieszkaniec -inwestor umiałby wybrać dewelopera bez weryfikacji doświadczenia z budowy i referencji. Sprawy ocen od klientów, ilości przeprowadzonych pomyślnie projektów wiążą się z zaufaniem, kluczowym narzędziem (zobacz frez faba) marketingowym. Niemal co drugi Polak decydujący się na budowę przez dewelopera wybierze te oferty i przekazy reklamowe, które przyciągają przez referencje pełne zaufania i pomyślnie zrealizowanych inwestycji. Jeden na trzech chce, by deweloper Rzeszów był przede wszystkim uczciwy i wykonywał swój zawód z zachowaniem zasadetyki.

Tym czym oferty deweloperskie różnią się na tle innych reklamujących się sektorów, jest faktyczny brak odniesień do celebrytów i autorytetów. To co spotykamy najczęściej w przypadku reklam auta, elektroniki, lekarstw praktycznie nie istnieje przy pośrednictwie mieszkaniowym.

mieszkanie od dewelopera
Autor: University of Exeter
Źródło: http://www.flickr.com

Zamiast używać w reklamie głosu i prezencji znanego aktora, mówcy, czy polityka deweloper Rzeszów preferuje zdanie mieszkańca, któremu to wykończył dom. Liczy się w tym nie tylko klient bezpośredni. Jedno negatywne zdanie członka rodziny, przyjaciela rodziny może okazać się rysą na referencjach, która może ciągnąć się przez lata wykonywania tej profesji. A wybór mieszkań tylko przez opinię, w przypadku pośredników mieszkaniowych jest wyjątkowo nieznaczne, wynosi około jeden procent.