Przedsiębiorstwa budowlane, nieważne czy mowa o tych zajmujących się remontami, stawiających budynki czy architekturą wnętrz, powinny mieć profesjonalną witrynę internetową. Będzie ona stanowić swoistą wizytówkę. Klien wymagający na pewno zwróci uwagę na wygląd strony. Należy zlecić stworzenie strony profesjonalistom.

remont domu

Autor: Ohio Redevelopment Projects – ODSA
Źródło: http://www.flickr.com
Portal budowlany, powinien odznaczać się ciekawym designem. Warto jednak pamiętać, że najbardziej sprawdzają się strony intuicyjne, gdzie użytkownik nie posiada problemów z wyszukaniem konkretnej wiadomości. Także kolorystyka powinna być wyważona, co kojarzy się z elegancją. Klient wchodząca na portal budowlany konkretnej firmy, oczekuje zapoznania się z pełną ofertą. Dodatkowo bardzo ważne jest zamieszczenie galerii fotografii dotychczas wykonywanych prac. Użytkownik przede wszystkim chce zobaczyć dotychczasowe projekty i przeczytać opinie innych zleceniodawców. Portal budowlany jest kompletny jeżeli możemy znaleźć na nim również porady dotyczące wnętrz, budownictwa oraz wszelkich innych powiązanych tematów. Idealnym przykładem jest strona firmy Artdesign. Czerń i biel nadaje jej elegancji i klasy, zaś intuicyjny panel pozwala nam uzyskać potrzebne wiadomości.

nowo wybudowany dom

Autor: JDH Rosewater
Źródło: http://www.flickr.com

Dobrze stworzona witryna internetowa, jest jedną z dróg do sukcesu. Powinna stać się wizytówką przedsiębiorstwa i jej najskuteczniejszą reklamą. Trzeba pamiętać, że strona powinna być przede wszystkim intuicyjna, gdyż klient szybko zniechęci się jeśli nie będzie mógł dostać niezbędnych mu informacji. Na stronie muszą znaleźć się wszelkie potrzebne informacje, takie jak dane kontaktowe, dotychczasowe prace, wykaz kosztów i rekomendacje. Choć użytkownik oczekuje, że wiadomości te znajdzie na stronie, warto pamiętać, że muszą być one odpowiednio uporządkowane, aby strona nie miała zbyt dużej ilości tekstu w tym samym miejscu.

Jeżeli strona zawiera reklamy, powinny być one widoczne, ale również nie mogę przeszkadzać w odbiorze. Reklamy niepasujące do tematyki witryny także nie zrobią poprawnego wrażenia. Musimy mieć świadomość. kto będzie naszym potencjalnym odbiorcą i postarać się, by wszystko wyglądało adekwatnie. Zadowolony zlecający to pewność powrotu. Jeżeli strona będzie funkcjonalna użytkownik powróci na nią, gdyż będzie miał pewność, że otrzyma tego, czego szuka.